ooooh,

Vem är bäst? vem ska få spotify? ;)

Kvällen igår var sjukt rolig. Massa knasiga saker och fina saker, så nu har jag en super fin bakgrundsbild på mobilen. Den är så söt,börjar nästan skratta när jag ser den. Sen igår gjorde jag sveriges trögaste sak, jag satt och smsa med mig själv,

tja cooling
tjena tuffing
vad gör du?
jag går, sj?

när jag får det sista smset får jag panik i min hjärna och tänker, HJÄLP! Vem fan smsar jag med! Sen kom jag ju på att det var mig själv, jag har råkat få väldigt otur när jag tänker och gör saker nu förtiden. Haha. Undra varför.

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha. Han satt och såg film med mig denna gång faktiskt :P haha^^

2009-05-13 @ 15:34:34
URL: http://camillaalenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0