orkar inte med mig själv.

En tanke slog mig idag. Just hur mycket jag älskar det. Vad vore mitt liv utan det. Jag har svaret. Soffan framför tv:n. Allt skulle vara borta. ALLT Min glädje men samtidigt även min sorg. Jag har länge tänkt på allt det tråkiga, allt det dumma, allt negativt om det. Men nu känner jag hur glädjen sprider sig i mig vid bara tanken. Det är mitt liv. Jag har tänkt väldigt själviskt och ber om ursäkt till alla som märkt av det. Jag har helt enkelt satt mig själv i första rummet och dom andra i källaren under en låda. Jag har verkligen bara tänkt på mig. BARA! Det har varit så länge nu, men jag har lärt mig. Jag älskar det jag gjorde förr. Jag saknar den jag en gång var. Hon kommer igen, snart vänta bara. Då jävlar! Tänkte på vad jag skulle göra nästa år, inget. jag skulle inte ha någonting att göra. Jag tänker inte sluta vara jag. Jag ska börja träna ordentligt och äta ordentligt. Jag ska bli nyttig helt enkelt, det betyder inte att jag ska säga hej då till det jag älskar mest. GODIS! Men jag ska däremot försöka ha iaf två godisdagar i veckan. okej, helgen och onsdag. Till en början iaf. Sen så blir det bra helgen.


Jag äste på Petras blogg om att cheerleadig är hennes liv. Jag brukar inte säga att cheerleading är mitt liv. Men om någon frågar mig vad jag gillar mest i världen så är svarar jag cheelrading, ler massor och sträcker lite stolt på mig. Jag älskar cheerleading, det är det bästa jag vet! Jag hoppas att det blir som jag tror alla hoppas på, lyckor sågra som redan vet ( !!! ) Då lär cheerleadingen bli mitt liv. Då kommer jag verkligen att säga det. Jag älskar cheeren med jag vet inte, jag kan bara inte säga säga det, ingen aning varför. Iaf JAG ÄLSKAR CHEERLRADING!


De här inläggen hittade jag på min blogg nyss, tog bort dom, för jag kan inte säga att det stämmer nu. Livet suger när jag går cheerleading. Jag kan aldrig vara med kompisar, aldrig vara helt crazy. Ata ordentligt och alltid vara glad på kvällarna när allt suger igentligen. Jag måste ha träningsvärk, och jag måste spendera massa pengar. 3000 kr på en månad, skitkul. okej, på två månader, men när man bara ahr studiebidraget, så är det jäääkligt mycket. Så efter sm, my friends.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ny design!

2009-05-04 @ 22:26:52
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Emelie

:(

2009-05-05 @ 00:19:25
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0