segt

Nu sitter jag i datasalen och gör ingenting, jag ska redigera text i ps, men det är inte så roligt, så jag tittar annat. Det är 1h och 15 min kvar av denna lektion. sen ska jag hem och fika. Iaf så tycker jag att min klass är lite sämst, dom skulle sjunga för mig, men ingen vågade börja, så jag avr tvungen att börja själv, det sög ju. Ska nog göra om min design någondag snart, ska även göra linas. roligt, fast, lite jobbigt. Min är jobbigast att göra, haha.  Jag var med på Linas samhälls lektion, måste då säga att den var rolig. Ikväll skulle vi typ bli filmade på träningen. det blir lite läskigt. Men jag klarar det. Sen imorogn är det sista vilodagen, höll jag på säga, fast sen på torsdag och imorgon så ska jag packa lite, sen kommer jag hem på söndag och sen så ska jag typ sova hela veckan på varje lektion.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du skojar! blir typ galen! ;P hahah:D

2009-05-19 @ 17:19:50
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0