stinker

Jag fattar inte att jag är vaken nu, eller jo det gör jag faktiskt. Jag är ju vaken för att jag är så snäll och skjutsade annie till skolan. hon örjar halv 8 och jag börjar halv 12. Super! Det verkligen stinker att vara uppe såhärtidigt, jag är så himla trött. Himla jobbigt, ska nog sova ett tag nu, mne jag mår lite illa. haha. Lite lustiigt.
Men det är en jobbig sak som jag inte kan sluta tänka på. den är jobbig men helt bra. Så igentligen borde kanske jämna ut sig, fast det gör det såklart inte, det är ju ingen våg precis. Nä, jag måste vänta och hoppas att det slutar, gör det inte detfår jag lärma mig att bara inte tänka på det så högt, eller hur man ska säga, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0