Oj vad roligt.

Jag visste inte att vissa inte kunde prata ens för sig jälv. Utan behöver kalla in förstärkning. Jag vet att jag är smart och bäst. Det där bevisar det ännu mer. I'm a happy happy girl with a happy happy smlie. Jag kommer att glida fram på den här lyckan hela dagen!

okej, okej, jag kan berätta.

Jag fick ju den där kommentaren om svinis vaccinet. Jag skrev vad jag tyckte, det är ju det min blogg är till för? Sen så svarade jag på den kommentaren till den tjejen, så hade hon kallat in hennes boyfriend som hjälp och skrivit en jätte lång kommenter om massa fakta. Sen så svarade jag vad jag tyckte om den. Satt och skrattade medan jag krev. Blogwar here we go! Sen så har hennes bror (!) fått läsa och nu har han också kommenterat min blogg och håller med fakta flickan och hennes pojkvän. Undra om jag ska kala henne faktaflickan. Jag tror det.

Sen hade hon skrivit två inlägg i sin blogg om det där. Först det ena. Sen ett annat efter att min syster hade läst hennes inlägg och kommenterat så skrev hon någonting i til med

HAHA det är ju upenbart att ni inte vet någonting om den här inflensan blablabla

Öh? vi har haft den typ  Got to love my life!

Kommentarer
Postat av: OnlyNicole

sv: ja det gör jag :D Beror på vilket motiv. Kostar mellan 5-30 kr.. Mejla mig på [email protected]



Kram



Nicole

2009-11-06 @ 17:27:44
URL: http://onlynicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0