Pippi långtrump LIGHT

OMG! Vill ha!



Nu sitter jag i min egna säng! (skööönt) Har sovit i annies säng hela helgen för att farmor har varit på besök. Det var bra att hon kom. Då fick vi kanelbullar, bullar med mandelmassa i och lusekatter. Verkligen super att du kom farmor!

Den ena hemligheten var att jag har färgat håret. Känner knappt igen mig själv när jag ser mig. Jag har nu ljusorange/brun/blond/rött. Inte alla färgerna på olika ställen utan en blandning av alla de färgerna. Så jag är pippi långstrump light. (haha) Men jag ska fixade det ordentligt senare. Håret måste få vila ett tag innan jag bleker det nå mer. Kan ju inte bleka det 3(!) gånger på en vecka, det räcker med 2. Så jag får leva ett tag med den här hårfärgen.

Ja, jag kollar bloggar och dricker te. Ska fixa mer te och sen läsa i min Svenska bok. Kommer att bli myysigt.

Jo! På tal om ingentning så idag på skolan när vi skulle springa till maten så vrickas min fot och med en superduns faller jag ner på knä (som fotbollsspelare gör när de har gjort mål) och glider på marken. Jag skrattar tillsammans med nästan hela min klass. Sen märkar jag att jag har jätte ont i knät. Jag fattar inte varför. Och ett pytte hål i strumpan och skrapsår på foten. Men roligt var det iaf. Någon måste ju ramla..

Kommentarer
Postat av: Sara

Seriöst! HAR DU OCKSÅ BLEKT HÅRET???!!! VI ÄR JU TYP SAMMA MÄNNISKA! :D :D SAKNAR DIG :D PUSS

2009-12-01 @ 00:00:59
URL: http://stilmedsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0