Jag tror att jag är sjuk!

Fryser som en jäkla tok, hostar och har ont i halsen. Har nästan ingen kraft till att röra mig.

MEN ändå sticker jag iväg till min praktikplats. Kan inte missa för mycket. Dessutom kan jag bara inte bli sjuk nu när jag ska till LTU imorgon.

Säkert så blir jag och min syster, som förövrigt känner sig lika dålig som jag sjuka, men förhoppningsvis inte grisar. Men om vi blir det vill jag og sova på sjukhus så jag inte smittar annie eller pappa. Eller! Så kan alla bli sjuk i det samtidigt! Utom annie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okaj! Jag sitter i skolan och har engelska ._. hähä, ajdå börjar bli sjuk? :| krya på dig! :)

2009-10-12 @ 10:53:18
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: caa

2009-10-12 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0