Lite irriterad

Pappa sa just att jag måste ta mig till skolan imorgon. Fattar inte varför. JAg har praktik och vill inte riskera att smitta massa småbarn. Om han tänker att jag ska till skolsyster så kan han glömma den tanken. Jag har aldrig tid att gå dit under skoltid. Så det blir inte. Nu ska jag sova. Sen fråga pappa varför jag ska till skolan, sen ska jag säga att jag inte tänker gå ut för ens jag varit feberfri 2 dagar. För när jag igck ut med bara 1 feberfri dag, så fickc jag feber igen.

Kommentarer
Postat av: camilla

Sv: vad bra! :) ska kolla om monica har en som jag kan låna med. ska dit idag :) Pussis

2009-10-19 @ 15:20:40
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0