När ska det sluta ?

Vaknade vid 6 imorse av att mitt öra gjorde så ont så jag höll på spricka. Mina ögon hade geggat igen, mysigt. Sen så var jag jätte täppt i näsan och nässprayen var slut. Jag grät en skvätt av att jag hade så megamycket ont i örat. 10 ont. Sen så har jag tagit en ipren, nu är det nere på 6. 

Mormor har varit förbi med nässpray, hon ska och handla mer sen. Sen ska hon även höra om det finns någoning jag kan göra för att locket i örat ska försvinna. Jag kan inte gäspa, för då hostar jag bara. Eftersom att jag konstant är täppt i näsan så akn jag inte tryckutjämna på det sättet heller. Jag åker imorgon. Trodde inte att jag skulle vara sjuk i 2 veckor.

Nu kan jag tal om att det susar i mitt öra. WII jag älskar att vara sjuk...

Kommentarer
Postat av: camilla

tycker vekligen synd om dig. har du fortfarande feber eller har den farit bort? Ses senare ikväll! :) pusspuss!!

2009-10-22 @ 10:36:29
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0