Nu börjar det bli lite otäckt.

nu svettas jag. Fy fasiken för det. Kommer inte sova mycket inatt alltså.

Men för att berätta om min rubrik då. Jag har hittat ett blåmärke på mitt ben! Det är inte ovanligt att jag gör det, händer rätt ofta. Men! Bara för att jag är sjuk så känns det lite mer mystiskt än vanligt. Har väl slagit mig på benet när jag sovit. Eller! Så var det sant att någon slog mig på benet där getingen kom i min dröm... Tål att tänkas på.

Jag ser syner med! Tror jag.. jag vet inte. Kanske bara yrar, har rätt hög feber. Öööhm... har glömt vad jag skulle säga. Ska imorgon (om jag orkar) Göra klart en header som jag jobbar med. Sen ska jag börja göra om min design på riktigt. Måste fixa bilder på mig själv till den.. Så det kanske händer när jag har blivit frisk tror jag.. Kanske Börjar efter/under höstlovet, vid halloween

Ja, nu åter till det första. Ska försöka sova nu. Godnatt!

Bild från sist jag var sjuk. Måste byta sängklader, har inte samma som på bilden, har rosa med blommor på. Men dom byts nog snart. När jag har blivit frisk. Vad jag tjatar. Nattinatt-hattifnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-10-13 @ 19:28:18
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: HANNA

ja visst är hon SÖT :) kika gärna in hos mig igen! ha en bra kväll erika! kram

2009-10-13 @ 19:30:47
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0