Nu!

Sitter jag i mitt lilla rum i tjoksockar och två tröjor och tjocka mjukisbyxor, elementet är igång på högsta värme och balkongsdörren är helt stängd. Taklampan är tänd och jag har 9 värmeljus tända, men ändå sitter jag och huttrar som om jag vore utomhus i en snöstorn. Det är inte lätt att koncentrera sig på att läsa då inte.

 


Inte för att det är nu längre.

For ut med lina till coop sen gick vi hem till mig, åt godis oh såg film, det var riktigt trevligt! Ikväll kommer Camilla hit. Det blir nog att prata och äta någonting gott troligast. Mysigt. Nu ska jag titta vidare på datorn, ligger massa efter i blogg läsandet!




Kommentarer
Postat av: Marina

Fin bild! ♥ <33

2009-10-12 @ 16:27:04
URL: http://marinaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0