Vad ska jag skriva om ?

Precis som jag skrev i rubriken så har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om. Det blir inte bra om jag skriver om vad jag gör om dagarna. Det skulle bli typ såhär

Idag är jag fortfarande sjuk, har tittat på tv/film i soffan, sovit, lyssnat ljudbok, druckit coola och ätit lite gotta.

Så det är inte så roligt. Det händer inte så mycket mer. Jo. Förresten! Jag kan lite franska nu. Hittade ett progg som var gratis och nu håller jag på lära mig, förutom det jag redan kunde, vilket var hej, hejdå, jag heter. Så kan jag nu säga snälla, jag skulle vilja ha, var är, och hur mår du. Så det är lite roligt

Pappa kom just in med en kopp Varm choklad till mig. Sen så om det jag skrev igår. Jag måste hemmifrån. Blir bara irriterad på båda pappa och rebecka som klagar, ååh. Det är så synd om dom. buhuhu. kill me? Fattar inte varför man ska klaga, det hjälper inte. Jag kanske ska börja klaga, ååh det är så synd om mig. Jag fryser, åh. synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig! :)



Sv: tack så mycket, fast det försvinner aldrig ;o

2009-10-15 @ 09:21:03
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: camilla

Om de inte vore för denna jobbiga influensa som går skulle jag kommit och hållit dig sällskap! Du behöver lite kärlek av mig nu för att bli frisk!! Du är bäst! krya på dig nu gumman! <3

2009-10-15 @ 10:44:26
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0