åh, buhu!

Just nu är jag
  • Stressad
  • j*vligt otaggad för skola imorgon
  • nervös
  • arg
  • lessen
  • negativ
Stressad över att jag åker imorgon och jackan har fortfarande inte kommit, den beställdes i torsdags, och rebeckas jacka i fredagss, Rebeckas jacka kom i tisdags och min har fortfarande inte kommit! Den var i örebro halv 4 idag. Hoppas att den hinner komma!
Otaggad för jag har historia, vill inte ha det imorgon alls, orkar inte sluta sent.
Nervös för att jag inte vet om jag kommer hinna få jackan, om inte vet jag inte vad jag ska ha på mig på lördag. Tänker inte ha min otroligt fula jacka. Känns så himla ytligt när hela mitt liv just nu kretsar kring den fär förbannade j*vla jackan
Arg för att Ellos är sega
Lessen för att jag inte orkar någonting och inte vet någonting
Negativ konstigt att jag är det ens när ingenting går som jag vill. Hotellet är långt från stan, badhuset är en bit bort, tråkigt att träna själv tråkigt att vara själv, förvånar mig inte om jackan kommer i fel ful kamel färg.

Nu ska jag sova. försöka att tänka på annat och hoppas att allt löser sig tills imorgon, Snälla buddha, allah, gud, ja, alla gudar låt jackan få vara i Piteå imorgon och låt den vara grå och fin och passa mig. Jag ber! AMEN!



Kommentarer
Postat av: danielle

svar; tack så mycket :) ja jätte roligt faktiskt ! är superdupr glad haha :D Idag hände inget specielt, det blev messt plugg tyvärr :/ sj då ? Hur har du haft det ? Massa kramar !! p.s jätte söt blogg :)

2009-09-30 @ 21:46:21
URL: http://danielleandren.blogg.se/
Postat av: agnes

hej svej och godmorgon :)

jag har de bara bra idag själv då?

2009-10-01 @ 10:14:20
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Jag har det bara bra. hur har du det själ? FIn blogg! //Sandra

2009-10-01 @ 10:56:13
URL: http://stromsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0