bonjour

bonjour je'mapelle erika, je dix-huit ans, j'habit a pite dans un appartement avec mon peré et ma deux seurs

(kanske inte rätt stavat)

Men hursomhelst så kan jag nu säga det här på franska som det nu faktiskt är.
Ska skicka iväg et mail till typ en tjej i prag (?) tror att det var det. Ska kanske dit till våren och då ville de som går på skolan som vi ska till ha kontakt med någon som kanske kommer dit. Hoppas att det är en trevlig tjej/kille. Hoppas faktiskt på att det är en flicka. Sen måste jag fortfarande både och skriva oh läsa och plugga massor. Kommer säkert att sitta hela helgen med plugg.

Sen ska jag även tvinga becca att lära mig någonting mer. Det är roligt att prata franska!


tack till syrran so
m lärde mig! ♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Jessica Dahlström

Hej på dig! Skulle du vilja titta in på min blogg och ge din åsikt om vilket hår som passar mig bäst? Jag har publicerat en bild på mig själv från varje "hårperiod". Jag skulle bli jätteglad om du ville ta dig tid. :)

2009-09-17 @ 20:28:09
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0