Gillar/Gillar inte

Hmm, låt mig tänka, det här är svårt. Nä, skojja bara. Det finns för 17 massor med saker som jag inte gillar. Här kommer det.

Små piteå tjejer som vill vara som "dessi" och "paow" Det är det värsta jag vet just nu. Jag förstår inte hur dom kan tycka att det seriöst är snyggt att gå och se ut som en orange pepparkaka och ljusrosa läppar och 3 ögonfransar och blonderat hår med utväxt. Vad är snyggt med det ?

 



Någoting, eller någon som jag gillar väldigt mycket nu är faktiskt bloggaren FOKI. Sötare tjej med bättre stil får man faktiskt leta efter. Kanske blir lätt om man åker till japan eller kina, vem vet. Men hur som helt så är hennes blogg en utav de bästa jag vet just nu. Kanske bara för att hon säger att hon är sig själv i bloggen, hon är alltid glad och tipsar alltid om massa coola saker. Även fast endel kan vara lite underliga så hittar hon dom. Nä, jag vet inte. Men jag bara älskar att titta på hennes blogg.

 


Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHAH pepparkakor, bra exempel! (Y)

2009-09-29 @ 21:05:11
URL: http://hedells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0