konstig dröm

Hade en väldigt konstig dröm.

Den började med att jag var på något konstigt ställe, i en jätte mörk källare med Bea, på övervåningen var Katarina g och camilla och frida. Jag och bea skulle bara äta majs, men vi fick inte så mycket och det var någonting som jag inte förstod, typ som någon konstig magi eller någonting, man var tvungen lägga majsen i viss ordning. Sen var det någonting med månaderna.
Efter jag hade varit där ett tag så var jag på en buss. På bussen var även 3 stycken som jag känner, och en av dom kom och pratade med mig, och vi bestämde att vi skulle ses senare för jag skulle möta lina då.
När jag hoppade av bussen vid handelsbanken så gick jag över vägen och träffade lina. För henne började jag berätta om min dröm, (som just hade hänt, men jag sa typ att det var en dröm) då såg vi en helvit volvo som var en polis bil med en galning i den. Dom körde upp på p-däcket och vände och körde tillbaka samma väg. Sen kom en buss. I den satt richard, som inte såg ut som han gör, sen var det även två till. Jag och lina vinkade och ropade och precis då gick ett gäng alkisar förbi. Dom vinkade åt oss och någon konstig med rött hår, (har aldrig sett henne eller någon av de andra förr) som kom och sa att jag och lina skulle följa med gubbarna som var med i alkis gänget. Gubbarna kom närmre och närmre mig och lina, oh vi skrek och bad folk hjälpa oss, men ingen gjorde det. Inte ens richard kom och hjälpte oss där vi stod och slog med våra väskor vilt omkring oss. Sen kom han jätte nära och jag vaknade.

När jag vaknade så ångrade jag att jag hade vaknat för jag ville träffa den personen jag träffade i bussen, Kanske träffar den i verkligheten snart. hoppas lite på det tror jag. Ska snart stiga upp tror jag, eller så sover jag ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0