liiife

Home! Har varit med Lina på stan idag, hon köpta fina kläder och sen åt vi på subland. Tack lina! Vi gick med Richars, Rasmus, Pontus och en till som jag inte vet vad han heter. Nu har jag kommit hem och ska snart med pappa en sväng på stan. Bli nog bara gallerian och andra saker som stänger kl 7 eftersom att klockan är snart 6.

Är det bara jag som inte kan se någoning på "översikt" det är tommt där för mig. Är det så för er andra med?

Ska kolla vidare lite på devote och fb nu innan jag ska iväg på stan i mjukisar. PUSS

Kommentarer
Postat av: caroline

kan heller inte se, eller du menar väl de senaste inläggen? det är iallafall tomt för mig xD

2009-09-03 @ 22:11:44
URL: http://hedells.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Jag hade inte tomt men bara de sista typ 5 inläggen syntes. Kram

2009-09-04 @ 06:10:37
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! Kramiz :)

2009-09-04 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0