medan jag väntar på pengar

HEJ:
Vad heter du? Erika Visktröm Sjömark
I mellannamn? maria
Brukar du läsa horoskoskop? när jag läser tidningen
Har du körkort? nej, inte än.
Äger du några converseskor? Nej, men när jag får pengar ska jag köpa!
Favoritdjur? Katt
Vad spenderar du dina pengar på? kläder, och olika saker
Festar du mycket? Ibland
Antal kuddar i sängen? fler än 7
Kan du baka bullar? inte utan recept
Har du varit med i scouterna? Nej, men har alltid velat däremot.
Bläck eller blyerts? Blyerts
Mc donald's eller burger king? Donalds
Är du allergisk mot något? mjölk
Äger du ett busskort? nej, men vill.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? sist jag kollade var mjölken vit.
Vad åt du till frukost? ägg
Hur ser du ut idag? Jeanstights och kofta
Har du haft sex idag? nä.
Nästa mål i ditt liv? fjällvandra!
Vad såg du senast på tv? alla älskar raymond
Hur svarar du i mobilen? Hej det är erika, eller bara Erika
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du ringde? - okej.. jaha.. vad bra.. typ
Antal timmar sömn inatt? förlite sova för mycket läskiga typ feberdrömmar
Sov du ensam? jajjemänsan
Brukar du snusa? Blä på det.
Vad innehåller din favoritnattmacka? om jag skulle äta en macka skulle det vara... en rund macka med massa gott på.

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: jag tror jag.
Såg dig gråta: jag
Fick dig att gråta: jag var säkert den skyldige
Du gick på bio med: MAMMA
Du gick på stan med? Mormor
Skällde på dig: syster
Skickade ett e-mail till dig: någon dum.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: ja
Bråkat med ditt husdjur: nä, har inget husdjur
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Vet inte.


EXTRA SAKER...
Tar du droger:
näää
Vem är din bästa vän: Har ganska många
Vad är du mest rädd för: just nu, är det halv människo spindlar.
Vilka kläder sover du i: t-shirt
Vart vill du gifta dig: vet inte.
Vem hatar du verkligen: tror inte någon.
Varit kär: längesen isåfall
Kör du bil: jag har ju inget körkort
Har du ett jobb: näj.
Gillar du att ha folk omkring dig: inte alltid
Är du ett hälsofreak: njä, inte direkt

FAVORIT...
Rum i huset:
my room
Typ av musik: det jag har på min playlist
Månad: oktober - november - december

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: ja.
Köpt någonting: ja.
Varit sjuk: ja.
Sjungit: ja.
Sagt "Jag Älskar Dig": ja.
Velat säga till några att du älskar dem: nej.
Träffat nån ny person: nej.
Saknat någon: ja.
Kramat någon: ja.
Kysst någon: nej.

SENASTE...

Låt du hörde: promoe - ondskan
Film du såg: den som jag inte kommer ihåg vad den heter, dan brown första iaf
Drink du köpte: ingen
Sak du stal: typ 2 kr av annie
Mat du åt: pankaka
Människa du slog: rebecka
Stora bussresa: Luleå, men annars till sundsvall
Långa telefonsamtal: med mamma kanske..
Dusch: tidigare
Irritation: att becca stjäl min klädur
Glass: B&J
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: När jag var liten
Är du ensam nu: nej, jag är själv :D
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: typ halo
Vill du gifta dig: vet inte.
Vill du ha barn: Kanske.

FÖRSTA?
Bästa kompis: Caroline
Jobb: dagisfröken..
Skiva: AQUA eller Dr Bombay
Piercing/tatuering: öronen,
Fiende: hmm..
Stora resa: Minns inte.


Kommentarer
Postat av: camilla

har en ny blogg nu ifall du har stor lust att läsa:D haha

2009-09-10 @ 21:22:21
URL: http://dameniorange.blogg.se/
Postat av: Amf

SV Thnx :)

2009-09-10 @ 22:48:48
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0