WOOPA.se

Nu har allt löst sig oh jag kan logga in igen. Sidan funkar nu jätte bra och jag har samlat ihop lite småpengar hos woopa.se

Jag tycker faktiskt att det är en rätt bra sida om man känner att man behöver lite extra pengar. Det finns några gratis saker som man kan göra för att käna ihop pengar, det är inte svåra saker uten verkligen lätta saker.

Sen finns det även andra saker man kan göra, som att ansöka om lån och få pengar av woopa.se. Sen kan även prova på olika saker och sätta in pengar på olika spelsidor. Alltså saker som man måste vara över 18 år för att göra. Visst kan det kännas jobbigt oh konstigt att ansöka om lån. Det är ingenting jag skulle göra för att få pengar, och inte heller sätta in pengar på spelsidor. Men De andra erbjudanden som finns kan vara riktigt bra, så jag tycker att även om det blev fel på sidan och jag blev avstängd, så funkar det ju nu. Man kan ju inte vara långsynt heller.

 

Ni kan själva bli medlem här

 


Kommentarer
Postat av: Amf

SV Samma problem här :/ Vi har en toa som har typ tjocklek papper så man skulle lätt höra ifall någon spydde >< .. störigt värre

2009-09-14 @ 17:44:16
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/
Postat av: Amf

SV Ååh jag känner igen det där.

Jag kommer oxå alltid hem sist så alla är redan hemma och maten står på bordet >.< USCH!

2009-09-14 @ 18:36:26
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0