Jag är bara ett skal

I guess it's no use
I'm screwing up every little thing I ever try to do
I'm born to lose


Jag känner inte några speciella känslor, jag vill inte göra någonting, samtidigt som jag vill göra allt för mycket. JAg kan inte tänka klart. Jag är trött och jag vill inte sova. Jag vill inte vara vaken heller. Jag vill inte vara hemma men jag vill inte heller vara någon annan stans. Jag vill inte börja jobba. Jag kan inte se mig själv jobba. Jag vill ju bara bli rik, ska det vara så svårt? Tydligen. Jag blir arg jätte fort, jag orkar inte med folk som bara ljuger en rakt i ansiktet längre, med tyvärr så verkar det som om jag måste stå ut. Jag kan inte fokusera på skolan, jag kan inte fokusera på mig, jag kan inte fokusera på att leva. Kan jag inte bara få vara. Kan allt bli enkelt? Kan livet gå bra någon gång? Varför verkar allt hända just mig? Jag måste ha varit ond i mitt förra liv, varför tänkte jag mig inte för ? Allt jag vill är att det ska vara lite lättare, bara lite. Att någonting någongång kan bli som jag vill, inte tvärt om. Jag vill inte så många stora saker i livet, några kan jag säkert fixa själv. Men det finns en eller två saker som jag inte kan bestämma, saker som jag verkligen tror att jag vill. Men allt jag kan göra är att hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0