let it go

Har just ätit Ikea köttbullar och potatis. Nu hade jag tänkt att läsa igenom texthäftet "oss emellan" Till imorgon eftersom att vi har nationellt prov då. Känns lite jobbigt att sitta i 5 timmar och skriva men med bra musik i öronen, godis och saft så ska jag nog klara mig rätt bra. Sen efter skolan så har jag och bra tänk att gå på stan, sen så ska vi nog och handla lite tills på Lördag då vi har klass fest. Kul. Jag kan knappt fatta att det snart är slut, Jag kommer troligast inte att gå mer skola sen. Jag vet inte vad jag ska göra när skolan slutar, ett jobb vore bra. Fast jag tycker att alla jag känner kan flytta med mig till stockholm, eller så kan Piteå flytta sig ner lite, närmare allt annat. Men jag ska väl försöka fixa mig ett jobb antar jag. Det kommer nog inte att vara lätt, men jag måste ju få pengar på ett eller annat sätt.
Ni når mig på telefonen om ni skulle ha lust att hitta på någonting, eller så finns jag på msn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis börjat med en tävling i min blogg, där du kan vinna ett pris direkt från London! Kolla gärna in den! Kram www.jossis.se

2010-04-22 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0