Pearl

Jag har väl egentligen inte så mycket specielt att säga känner jag. Jag vaknade, bråkades med systerm om vem som skulle ha den blåa cykeln (som jag har lånat av morfar) Jag vann så klart! Nä, men jag cyklade till skolan och var där lite innan 9. Skrev engelska nationella och sen gick jag till freja och satte mig. Fick sitta där ett tag innan Patrick och Jörgen kom. Sen kom även Bea och Malin då var klockan typ halv 11 och nästa lektion började två.. Men vi flyttade fram den till ett. Jag satt själv i soffan utanför medans alla andra skrev matte prov. Jag läser ju inte matte b så jag har inte någon lektion då. Historan kl 1 såg film sen åkte jag hem.

Väl hemma satte jag mig vid datorn, kollade lite på tv, hämtade flingor och mjölk och nötter och saft. Satte mig i sängen framför tv:n och kollade på Ghost Wisperer, jag kan berätta att jag grät. Det var så sorgligt/gulligt/underbart att jag bara var tvungen att gråta. Sen så har jag läst lite i bibeln, tror nästan att jag ska läsa hela. Haha, den verkar ändå bra, som bok alltså. Det är en bibel för barn, inte "de yngstas bibel" utan "barnens bibel" Så jag har skrivit lite på religionen, men det är svårt, jag gillar inte när det är svårt.

Städat badrummet uppe har jag också gjort, orkar bara inte göra det imorgon då jag måste städa toan nere och hallen uppe och trappan + mitt eget rum, innan 11! Det kommer att vara fruktansvärt jobbigt. Lika jobbigt som att skriva religions grejen. Jag vill bara fly. Men det kan jag såklart inte göra. Måste ju få betyg. Tror att jag ska lägga mig och sova snart, måste bara skriva lite till på religionen innan det. Men ikväll så hör ni nog inte mer av mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej det har jag inte påstått heller. Men jag sa bara att jag inte skrev så.

Okej vi kanske har mycket kvar MEN vi har också tid att jobba ellerhur? Och eftersom att vi inte visste om datorerna fungerade så ville jag inte helst vänta till halv 5 för att få komma hem och inte göra någonting.

2010-04-29 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0