stand up and shout

Nu sitter jag hemma efter ännu en rolig dag i skolan. Vi åt lunch på thaigarden och sen så fick vi fika på lektionen efter lunchen. Hämtade studentmössor (ÄNTLIGEN) Sen så hade vi historia och så vandrade jag in till stan.

Väl inne i stan så träffar jag Lina och Richard utanför nodo. Vi står där ett tag, sen så vandrar vi runt lite innan de gick hem till Richard, jag gick en liten sväng till mormor och lämnade min mössa där sen gick jag med till Richard.

Där var jag väldans länge innan jag gick till mormor för att få skjuts hem. Nu har jag bytit om till shorts och linne och ligger i sängen med datorn i knät. Jag är verkligen super trött. Kommer att bli en tidig kväll.
Tänker och längtar till valborg gör jag också. Jag vill ha VIN! Ifall att jag skulle vilja dricka mer än Lina, för vi ska dela. Så jag inte bara tar allt som jag gjorde sist. Så jag måste fixa någon som fixar åt mig. Fett jobbigt att inte vara 20 nu. Mamma! Du hinner inte upp snabbt typ imorgon eller torsdag ;)

Nä nu ska jag faktiskt kolla TV och förhoppnings vis somna, hoppas att jag inte drömmer om jäkla mördar sälar igen

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Mördarsniglar...lilla stora gumman...vad är det med dig och djur??? Förlåt men du kanske skulle fått ha husdjur när du var liten flicka. ;););) Tyvärr har jag fullt upp imorgon...men torsdag...ska kolla i min kalender. ;)Sköt om dig. Kram

2010-04-27 @ 21:33:01
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0