kisses from the sun

Nu ska jag banne mig ta tag i mitt liv! Jag ska bli FIT! Jag måste få bort mitt onda i ryggen så att jag kan börja gå till och från skolan på riktigt igen.
Sen så vet jag inte var jag ska tavägen. Jag vill bort från Piteå, på riktigt jag vill ha ett jobb och jag vill ha pengar. Men jag vill inte åka ifrån alla jag känner, veta att de kommer att ha supersommar i Piteå. Super kul. Jag vet helt enkelt inte hur det blir. Kanske att jag sticker till hösten. Jag vill till stockoholm och till GBG, jag vill på liseberg och jag vill ut på collage. Jag vill ha roligt med alla fina i Piteå. Samtidigt som att jag kommer vara urfattig i sommar. JAg vill bara inte att de 52 dagarna som är kvar ska gå så fort som jag vet att de kommer att göra. Låt tiden stå stilla ett tag, jag vill hinna leva.


Kommentarer
Postat av: Libran

Hah, snygga masker

2010-04-22 @ 21:15:01
URL: http://libran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0