Alltid är det något djur

Jag var ute och gick nyss, när jag är nästan hemma så börjar låten "savior" och jag går och småtrummar i min egna värld. Det är då allt händer. För det första så måste det ju se roligt ut där jag går själv och "trummar" med händerna

Sen så plötsligt så flyger det en svart fjärij typ rakt i mitt ansikte, jag rycker till och kryper ihop där jag står, bakom mig kommer en typ latbil/skåpbil närmare bestämt. Som säkerligen skrattar åt hur hastigt jag kryper ihop helt random för han eftersom att han inte såg fjärilen som attakerade mig.  Så han i bilen tutar och jag kan nästan lova att han säkert skrattade.

Nu ska jag kolla lite på tv, eller så fixar jag och kollar på någon bra serie, ligger massa efter på himym. Så det blir nog det då kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0