Datorer, Kaffe och någon macka

Det som rubriken säger är mina underbara dagar, skrattar som ett galet äpple när jag är lite för trött, skulle idag berätta för sara att vi kunde fråga han i rutig tröja, inser då att båda killarna har det. Vilket blev överbelastning i mitt huvud. För mycket att ta in lixom. Massa info om priser, program, bredband, tv och telefoni. Så när det blev för rutigt så skrattade jag så jag inte kunde prata.

Vi har verkligen roligt på jobbet. Haha, sitter faktiskt och skrattar åt mig själv för att jag skrattade så mycket idag. Undra vad 17 alla tänker om mig, säker någonting i stil med...

"Erika är fan den bästa som finns" eller...
"Haha, hon är fan inte klok, men jag älskar det"

Eller så tål de inte mig, bara för att jag ser bra ut och är lejd, som nu betyder, konstig, lustig ful och konstig igen.

Har suttit och läst bloggar istället för att läsa om allt jag skrev lite högre upp.. Nu ska jag läsa klart alla blogginlägg jag har olsäta, sen svara på mail sen ska jag plugga lite. Prov imorgon, BIG TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0