Don't stop now

Nu är jag fix färdig för min andra dag på jobbet, eller hur var det nu. Sitter jag inte i mjukisbyxor och t-shirten som jag sov i...Hmm.. Jag vet inte alls. Är så trött att mitt huvud inte fungerar riktigt som det ska.

Ska klä på mig, sminka mig, fixa håret och så vidare så att jag kan sitte och ta det lugnt ett tag innan jag ska iväg till bussen. TRÖTT!

Jag vaknade förresten innan mitt larm som ringer klockan 5, jag vaknade halv 5, drömdeen kort konstig inte alls läskig dröm, den kunde ha blivit läskig, men jag vaknade långt innan någon läskigt. Så jag låg vaken till lamret ringde sen steg jag upp. Fattar inte att jag säger det här.

Här på morgonen så får ni en bild på Camillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0