Ibland kan man vakna försent

Det gjorde jag idag. somnade tydligen medans jag höll på att spara mitt larm, så det sparades såklart inte, så inget larm ringde. Mor väkte mig däremot, vilket var sjukt tur. Däremot låter jag och känner jag mig så jäkla liten. Alla får vara äldre utom jag haha. Några år äldre hade inte gjort någonting kan jag lova. Nu måste jag Börja ta på mig mina riktiga kläder torka håret och allt det där som jag skrev om i mitt förra inlägg så jag hinner vara fix färdig när jag ska iväg till jobbet.

Vi kör en gammal bild från i sommras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

shett va smal du är ;o (inget illa menat) å sööt med <3333

2010-08-28 @ 23:30:46
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0