I'm not the girl i used to be

Nu spelar jag Anna Ternhiem - Shoreline. Gillar den versionen bättre än den med hanna killen thåström. När jag lyssnade på den låten så kom jag på att tänka på Luleå Kalaset 09, vilket fick mig att tänka på en person som fick mina tankar att flyga vidare bak till PDOL och långa kvällar vid datorn. Jag var verkligen trött dagarna i skolan under den tiden. Men så kan det vara när man råkar somna medans man pratar på msn på natten. När jag tänkte på den personen så tänkte jag Piteå och musik, vilket ledde mina tankar tillbaka till thåström, shoreline och slutligen till anna ternheim.

Egentligen borde jag plugga lite mer än vad jag gjort. Men jag är verkligen så trött att jag knappt kan fokusera på någonting alls. Galet. Men jag ska snart läsa lite i häfterna som jag har, häftigt va, haha. Hatar min humor när jag är trött. Jag lovar. Jag skrattar åt allt... Fråga bara Alma... Jag har skrattat åt oboy, och tomat... Bara åt att höra orden alltså. Det är verkligen inte okej.

Gud vad jag är nostalgisk idag. Undrar varför. Jag skulle kunna sitta och skriva ner massa minnen som snurrar i mitt huvud. Men det ska jag inte, för att vill inte berätta allt, vissa saker vet bara jag, andra är det fler som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0