in the rain..

Ibland, som idag så har jag varit extra hatisk. Kanske inte har märkts så mycket Men jag är så irriterad innom mig att jag skulle kunna ta all den energin till att flyga jorden runt (nästan) Vissa saker gör mig bara så stöörd att jag inte vet var jag ska tavägen. Men sen kan jag ju se det fån den ljusa sidan! Har jätte många fina arbetskamrater! Sen kan jag ju glädjas åt alla drömmar som jag har, även vissa anbdra saker som jag inte tänker ta med här in the blog.

Jo btw, jag ska fixa min header snart, loovar på hedersord!

Är inte så hungrig idag faktiskt. Kanske äter jag en gorby, eller så äter jag bara mjölk och flingor. På tal om det så behövde jag inte ens betala för det själv. Tur när mor min kunde betala flingorna, mjölk har vi redan hemma. Måste ställa mig i bostadsk¨ö cohså. Så jag tar mig härifrån någongång. Kan ju inte bo hemma hos förälder längre. Orkar allvarligt inte med alla andras regler och möbler och stilar. Jag vill ha min egen fina vita enkla stil (med lite extra hjälp från syster då) Sen vill jag verkligen ha min egna säng. Måste leta rätt på en ruskigt bra studsi säng, som min förra.



Från mitt fönster uppe i Piteå. Min lilla bild tagen med min nikon d40
(btw, canon ska jag köpa när jag har råd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0