Jag kan inte sova utan mitt socker!

Var det inte förra veckan eller veckan innan det som jag skulle fixa min header? Jag har inte gjort det ännu. Kasst. Antingen var det så att jag sminkade mig och tog bilder men alla blev fula, eller så var det så att jag började jobba och jag blev verkligen för trött för allt sånt där trams.

Det som ni alla kanske har märkt är att jag knappt har tid för min bloggisch längre, nä det har jag faktiskt inte, men det kommer att bli bättre när jag börjar jobba "på riktigt" nu har vi ju utbildning, sen så kommer jag ha typ övningstid, då kommer jag också att gå långa dagar, det är det som gör mig så tusingstrött! Men det hoppas jag fixar sig snart. Jag märker inte av det under dagarna, men det är antingen för att jag har väldigt roligt, hela tiden. Eller så är det för att jag dricker massa kaffe. Eller så var det båda, svårt att avgöra.

Nu har jag tydligen fått något gott... Jag som har varit sjukt gotta sugen hela kvällen... Måste motså... Äsch, jag orkar inte sova utan socker. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0