Jag testade att åka till månen

Hello!

Har kommit ur duschen för en stund sen, på mig har jag jeansshorts och vitt linne. Har varit ute och gått en sväng med mor min. Det var efter det som jag duschade.

Snart ska jag börja fixa håret lite gran, sen ska jag sminka mig lite, alltså jag ska göra mig iordning för en sväng på stan om en stund. Ska verkligen kolla efter Saltlakrits polkagris. Hoppas att det inte finns, för jag har äöndå inga pengar. Det är tråkigt. För då är det tråkigt att gå på stan, för såklart när man inte har nå pengar hittar man någonting fint, det vet ju alla!

Sen så är jag även inne på tredje dagen med att försöka få photoshop att vilja installera sig. Hmm. Aja. Får lösa det senare.

Nu ska jag borsta håret och så vidare med min lista som jag ska göra. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Liz

Förstår dig! Fast jag tycker det kan vara skönt att gå på stan utan pengar med, bara för att se på folk, och vara med sina vänner! Man kan ju ta med sig lite käk och ha picknick i parken!:D

2010-08-06 @ 10:07:31
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0