Jag vill ha langos!

Sitter i soffan, mamma försöker trixa lite med photoshop nu, vi har fortfarande inte fått igång det. Så designen kommer nog sen när vi har lyckats fixa. Jag tror inte att det kommer att ta så lång tid nu, när jag tror att jag har kommit på vad som är fel. Men det kommer att gå snabbt när jag väl får igång ps.

Sen annars idag så har jag suttit i soffan och pysslat med photoshop, det tar verkligen upp all min tid det där dumma programmet! Fast det är egentligen inte dummt, jag älskar mitt photoshop!

Sen när allt är fixat och färdigt så ska jag nog kolla lite film med mamma, kanske äta lite glass eller så. Är verkligen sugen på massa gotta! Speciellt sugen på saltlakrits polkagris, fatta vad gott! Jag blir typ sjukt godissugen nu. Jag känner mig elak mot mig själv, som plågar mig genom att tänka på massa gotta!

Nä nu ska jag gå och kruxa lite mer med photoshop! Sen ska jag läsa bloggar, önska mig lycka till med photoshop delen, okej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0