Lite önskar jag nog att någonting här i livet var annorlunda

Som tillexempel vissa gånger sådär när det nästan är kväll, eller när det nästan är på tiden att man ska kliva upp ur sängen. Ni vet när det är sådär perfekt moment, Täcket är så varmt, kudden är mjuk och skön. Ögonenlocken är så tunga och man är så trött. Som det är speciellt på Tisdagar då. Imorse hade jag verkligen bara velat lega kvar i sängen, eller ja, soffan för min del nu då. Men jag hade nog kunnat lega i någon annans säng. Någon som är hemlig. Kanske så är han möjligt vis känd, men det har jag ju inte någon aning om.

Äsch. Tillbaka till verkligheten då. Jobbdagen var bra. Tittade på folk, vissa är ju finare än andra. Som jag då. Finast, fast jag kan ju inte se mig själv, eller jo. Men ni förstår hur jag menar. Idag har jag önskat att jag hade vetat vilka dagar i år som det har åskat i vilka olika städer. Så jag hade kunnat ge ett lite bättre svar. Men det gjorde faktiskt inget att jag inte visste det. För det visade sig att någon annan visste det.

Nu känner jag att jag bara skriver massa random om allt och inget, sitter och hittar på saker gör jag visst också. Som det där med att någon annan visste när och var det hade åskat, klart att det inte var någon som visste det. Fast det hoppas jag ju att ni readers förstår här då.

På tal om allt och inget då, så säger jag då minst 1 miljard gånger känns det som. Jag säger det hela tiden. Måste verkligen träna bort det. Det är superstörande. Tar tid gör det dessutom.

Bilden fick bli uppochner för att det stämmer överrens med hur mina tankar finns. Eller inte alla tankar om allt.

En tanke är helt klar och tydlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0