Mat

Har just ätit! Jag lovar att det var så gott ott jag fick ont i huvudet! Gott som 17!

Efter att jag hade kollat lite tv så började jag fixa photoshop, men jag kom inte alls långt! Har faktiskt inte fixat det ännu. Ska smälta maten innan jag börjar med det. Sen så bytta jag om till mina nya superjeans som jag köpte på hm för endast 99 kr! Superhärliga och fina, lågskurna och slimmade! Love them!
Hur som haver så åkte vi iväg till coop och köpte sparris och bea sås. Efter det bar det vidare till H&M för en tröja och sen lindex för hårfärg. Sen for vi hem och började laga mat.
Det blev stekt fläskfilé med hemmagjort klyftpotatis med stekt lök, svamp och sparris. Heliga Jesus vad gott det var.

Så nu under tiden jag har skrivit det här så har jag smält maten lite, ska ta en huvudvärks tablett och sen ska jag börja med att instalera photoshop på mammas dator. Så ska jag fixa det nya till min design och börja med en header. Så får ni se sen. Antingen senare ikväll eller så imorgon!

funderar på att kanske ha den här bilden i min nya header, eller så har jag en annan fast jag tittar mot kameran. vi ser väl.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, sjäälv tycker jag den passar utmärkt :D

2010-08-04 @ 17:56:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Hej tjejen!

Allt bra med dig idag? :D

2010-08-04 @ 18:30:52
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: safa

Du kanske har skrivit det någonstans men jag har inte läst det, men vilken kamera anänvder du?

Sjukt fina bilder.

2010-08-04 @ 19:41:25
URL: http://safayyemane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0