Men äntligen, eller hur ?

Sådärja! Nu ska jag äntligen börja lägga in designen på bloggen! Headern kommer att komma imorgon tror jag. Ska iaf börja med den då så att det borde inte ta allt för lång tid. Jag är verkligen super nöjd med designen och känner att jag troligtvis kommer att trivas med den! Hoppas att ni med gillar den!

Nu längtar jag bara tills jag har fixat min header. Tror att jag ska sminka mig häftigt och ta på mig någonting fint och så får mamma fota mig lite imorgon, typ utomhus, blir finast bilder då. Hoppas att jag får till någon bra header bild.

Nu ska jag och mamma poppa lite poppisar sen ska vi kolla film. Sen somnar vi nog båda som små bäbisar. Puss på er läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0