men är jag nervös för en buss

Åååh gosh!

Nu är jag vekrligen nervös och så. Tror att det mest är för att jag ska åka buss... Jag är verkligen en mes när det gäller bussar och tåg. Deras tider och så gör mig verkligen nervös. Fattar faktiskt inte varför. Men jag är alltid där tidigt. Sen jag var liten har jag hatat att komma sent till olika saker, som skolan t.ex Nu är klockan kvart i och min buss går 11 över, men jag ska göra mig klar så jag kan gå 8..

Sitter och lyssnar på lungn mysmusik för att försöka lugna mina nerver. Men jag lyckas väl inte allt för bra...


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

tackar :D

2010-08-09 @ 12:38:11
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0