Party Shoes!

Hur snygga var  inte de här klackarna från Melba? De kan bli dina för 529 kr. De skulle jag lätt ha ofta på olika fester och partykvällar. Synd bara att jag bor i en stad där det inte är så stort party utbud, men jag får väl tänka frammåt, tänka lite mer stockholm/Göteborg med Bea.

Verkligen fina! Synd att de inte fanns förra hösten, då hade de blivigt flitigt använda på pentan, haha. Har det öppet fortfarande? Eller öppnar de till hösten?

Pentan är iaf det  underligaste utestället i Piteå. Det är litet, varmt och ingen luft. Rätt konstig musik och konstiga folk. Inte speciellt roligt. Då är Cleo i Luleå roligare. Även fast det är mycket mer konstiga folk där. Har dock bara varit där en enda gång. Men det är jag rätt nöjd med ändå. Den kvällen slutade inte allt för bra så jag ville inte dit igen. Dessutom är det väldigt långt till Luleå och Cleo nu. Så jag är faktiskt rätt nöjd

Har ni varit med om någon fantastiskt ute kväll som slutat på ett jobbigt/tråkigt/konstigt sätt? Berätta gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0