Som jag saknar dig

Extremt skönt! Nu är jag nyduschad! Igen, duschade ju faktiskt igår också. Fast jag blötte inte håret idag. Det behövdes inte faktiskt. Jag blev verkligen varm av att vara ute och springa/jogga/gå. Men det var verkligen värt det!

Nu är jag trött, ska bara kolla när min buss går imorgon sen så ska jag nog lägga borsta tänderna och lägga mig och kolla lite på SATC innan jag ska sova. Hoppas att ni andra ute i världen har det lika trevligt som jag ahr det!

Saknar verkligen Piteå folket. Det är lustigt, jag har sett flera från Piteå, alltså inte på riktigt men nästan. Jag har sett en som var som J från min gymnasie klass, och en som var som Pu, sen en som är en blandning mellan två personer. Sen har jag sett en som såg ut på pricken som en kompis pojkvän. Det är helt sjukt. Vissa saknar jag såklart mer än andra, vissa saknar jag inte alls. Men de jag inte saknar saknar nog inte mig heller skulle jag tro. Om de ens vet att jag är här, haha.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Använder dock inte blogglovin ^^

2010-08-09 @ 21:59:26
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0