Trött, mätt och trött

Helt trött efter en hel dag vid telefonen. Roligt har det varit. Men det var lite jobbigt. Jag vet inte varför, men jag rodnade nästan hela tidan, what's up whit that? Mina kinder var rosiga och varma hela dagen. Pinsamt, speciellt vid vissa tillfällen. Typ som att jag skulle rodna när vissa kom eller när jag frågade om hjälp. Aja, om någon läser min blogg så var det då inte för någon speciell anledning som jag rodnade hela dagen lång. Var kanske för att jag satt vid telefonen.

Nu har jag som ni ser fixat min header, är verkligen nöjd. Sen har jag ätit middag också. Det var rester från en annan dag, chili con carne närmare bestämt faktiskt. Nu är jag verkligen så mätt så mätt. Ska nog snart bege mig ut och gå en liten sväng. Så jag förbränner allt gotta jag har ätit i helgen.

Men nu ska jag kolla fäjsbok lite sen ska jag kolla tv.



Adjö mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0