Underbart underbara

Bara sådär så hatar jag mina fötter, jag gillar inte fötter överhuvud taget, men jag älskar skor. Det är just skor som har gett mig en anledning till att avsky mina egna fossingar. Pumps, underbara fina i alla färger. Jag hittar dem överallt. Storlek 36 som är för trånga vid tårna och storlek 37 som är förstora, så de glappar och hälen åker upp när jag går. Kunde det inte bara vara lättare med fotter som passade i alla storlek 37, eller i alla 36or.

Idag hittade jag de mest underbara drömskorna, jag har letat efter så länge. Så kan jag inte ha dem, snacka om typiskt. Hur ska jag överleva?

Dessa snyggingar är de jag hittade finns på Din Sko och kostar 299 om jag inte har helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0