No candy !

Hemma från stan nu, hittade inte någon lakrits polkagris, tur för mig. Det blir vårrullar till middag idag! Så himla gott! Jag verkligen älskar det! Snart blir det nog att försöka trixa lite och få¨lite mer plats på datorn, så photoshop rymms. Sen ska jag verkligen fixa min design. Jag vet att jag tjatar om det. Men jag har faktiskt inte så mycket att skriva.

Fast om någon vecko revyare skull råka läsa det här inlägget. Ni skulle kunnat ha så att de som inte blivit bjudna skulle kunna betala 200 kr, istället för de som blivit bjudna, haha :D Det skulle vara bättre och trevligare, tycker ni andra inte det ?

Nä, nu ska jag kolla min mondoblog, och blogga lite där. Senare kommer jag tillbaka med ett par skor att visa er alla! :D

Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg^^

2010-08-06 @ 15:46:15
URL: http://zatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0