Vad försöker mitt undermedvetna tala om för mig nu då?

Nu har jag flera nätter i rad drömt rätt underliga drömmar, det är inte någonting läskigt som händer i drömmarna, den kan t.ex. vara att en bil stannar vid ett röd ljus, men jag vaknar och är alldelles skräckslagen. Men i varje dröm så har en person alltid varit med, jag vet inte varför det är just den personen och vad den har med det hela att göra.

Som en dröm, det var krig inne på nodo och golvet var blå lava. (Jätte underligt jag vet, fast ni såg det inte, så ni fattar inte hur underligt det var) Fast lavan var inte varm, den var kall och var som vatten. Sen var alla tvungen hoppa på stolarna, och jag och den där personen stod på samma stol. Det var det bästa med hela drömmen. The moment lixom eller vad jag ska säga. Sen så var en person jätte sur på mig, jag antar avundsjuk för att jag delade stol med den där personen, jag fattade det och var jätte mallig över hela situationen. (Det var sääkert jag som fixat den blåa vatten lavan ;) )

Medan jag stod där på stolen och höll i personen så vaknade jag och var mega rädd. Jag vågade knappt gå upp ur sängen. Det var inget läskigt, det var ju ändå en normal dröm (normal och normal, men den handlade inte om massa djur, det kan jag ta sen, en heeelt annan historia) Det jag ville komma fram till var att jag inte fattar vad den personen gör i min dröm och hur den kan vara med alla i Piteå... Hmm.. Måste klura på det, fast inte idag. För jag ska plugga, har prov imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0