Vad skulle du annars göra?

Jag har ett litet moment nu när jag dör lite smått! Jag trodde att jag jag skulle bli tvungen att skicka post till min riktiga adress uppe i Piteå. ( Då med hjälp av isbjörnar och Renar då såklart ) men sen ordnade mitt liv upp sig för en liten ljus sekund. Livet känndes underbart jag kunde se snygga skor och massa fina kläder framför mig, om jag hade blundat då. Men sen såvisar det sig att våran skrivare inte har någon färg. Färg kostar ca 450 - 800 kr.

Då vill jag fråga den som bestämde priset om den tänkte på folk i nödsituationer eller på sig själv. Jag tror att vi alla är överrens om att den tänkte på sig själv, eller ?

Så jag kan inte skriva ut, sen en som har färg på skrivaren har inte handelsbanken, det behöver jag ha för att logga in där jag ska skriva ut. Så det sket sig iaf.

Sen så har jag haft en underbar dag, eller lite underbar, kden har varit bra, förutom att jag spillde choklad på mitt ben medans jag satt vid datorn och fokuserade på annat. Det var tur att jag spillde på jeansen och inte på den vita tröjan som jag har på mig idag.

Ikväll blir det att plugga som en tokig hela kvällen. Det är nämligen så att jag ska kunna en massa till på Fredag. Men det gör inte någonting alls, det är bara roligt att se hur mycket man har lärt sig, eller hur ?

trött tjej imorse någon gång innan klockan 7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0