Vi kör en sån här lista

Du heter:
Erika

Smeknamn:
Piteå & lillerika, fast det andra är väl inte så vanligt längre.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
oj, det är många, men jag väljer väl Anna Ternheim - Shoreline.

Beroende av:
Cola Light, CocaCola Zero och Cola.

Vad tror folk om dig?
Att jag är en ailien, nä. Jag vet inte. Att jag är söt hoppas jag.

Stämmer det?
Jag vet som sagt inte vad de tänker, men det som tänker att jag är en ailien har väl fel.

Vad får du oftast komplimanger för?
Jag vet inte, jag håller ingen statestik.

Hur imponerar man på dig?
Man än snygg och häftig. Fast är man tjej så är räcker det med att vara häftig.

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, all the time!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"ok", om jag inte har fått ett nytt... orkar inte kolla nu.

Var bor du?
Piteå på riktigt. Men annars är jag bosatt i Karlskoga

Trivs du där?
Tro det eller ej det gör jag faktiskt.

Har du haft sex idag?
Nejdå.

Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer, om jag inte känner den som ringer svarar jag " hej der är Erika" det är btw jätte jobbigt att säga. Men annars "hallå"

Vem ringde du senast?
Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
frågade om jag var hemma eller inte.

Antal timmar sömn inatt?
Hmm... Jag vet inte, men kanske 6 - 8 timmar iallafall.

Sov du ensam?
Rymms inte så många mer i soffan, nej.

Brukar du komma i tid?
Alltid!

Hur känner du dig nu?
Glad, Trött och mätt!

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart faktiskt.

Vad tycker du om fötter?
De funkar finfint att ha i skor. Men jag gillar inte att ta på andras fötter med mian händer.

Vad saknar du?
Pojkvän? Nä, men egen lägenhet skulle jag vilja ha..

Hade du en bra kväll igår?
Jovars, kollade tv för er som nu undrar och har läst hit.

Favorit dryck på morgonen?
Kaffe ååh, love! ♥

När brukar du oftast gå och lägga dig?
När jag är trött eller har tråkigt.

Är du blyg?
Om jag pratar med någon snygg, ja... Annars inte alls.

Sysslar du med någon idrott?
om gå ut och gå räknas, annars inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, har inte något större val än att tro på det, eftersom att jag varit med om det.

Har du spytt offentligt?
Åååh, dessvärre jaa.. Äckligt pinsamt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Jag skulle vara skithäftig och göra allt som alla andra skulle göra.

Är du nöjd med ditt liv?
Nästan, vissa saker är väl inte helt bra, typ som pengar, egen lägga. Någon att leva livet med.

Är du bortskämd?
Ibland. Men ja, lite iaf.

Vad gör du i morgon?
Jag jobbar mellan 8 och 16.45

Vad är det värsta du vet?
Att folk dör och att ha tråkigt.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja det har jag.

Vad är det finaste du fått?
Kärlek, inte vet jag?

En speciell dag du minns?
Dagen då jag åkte ifrån Piteå + massa andra dagar som jag inte tänker säga.

Du samlar på?
Minnen som jag nog tidigare sagt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen, mig själv i värsta fall, men jag kan skriva med folk. Inge roligt att prata.

När grät du senast?
Någon dag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle fixa egen lägenhet och bjuda min syster på en resa till Usa.

Vill du gifta dig?
Efter mycket eftertanke, ja det vill jag.

Vill du ha barn?
Jo det är väl klart.

Är du musikalisk?
Tydligen är jag det, jag kan inte sjunga, men det gör jag iallafall, fast bara när ingen hör ordentligt

Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola. Eller Citronvatten

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nä, det är däremot 100 mil emellan, de ni!

Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Ja, mest under min lilla emoperiod där när jag var 14 -15 men annars gjorde jag faktiskt det när jag åkte från Piteå.

Biter du på naglarna?
Blä, bara om jag måste ( om en nagel gått av eller så. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0