Ytlighet

Alla mina problem är så himla ytliga. Jag blir sur och på dåligt hör jätte lätt när jag inte tycker att jag passar i vissa kläder. Jag är en riktig mardröm. Idag är det värre. Jag hatar att veta hur jag vill se ut, som idag i håret. Men då ska det alltid vara så jävla svårt och stört och jag hatar mammas budget plattång som är sämre än ett strykjärn. Den plattar inte håret om jag säger så.
Så jag tänkte våga mitt hår med mina röda våg grej från obh nordica. Så finns den inte. Är verkligen helt jävla 100 på att jag tog med mig den hit. Men mamma har inte sett den. Rebecka har inte heller sett den i Piteå.

Så vem i hela världen har tagit min jäkla vågtång? Du som gjort det är dum och jag vill ha tillbaka den. Stupid skurkaktiga tjuv. Jag skickar jävlat säkert Pippi Långstrump på dig. Det är så jävla tråkigt att ha platt hår typ varje dag, alla år.

Kommentarer
Postat av: carro

:(:(:( irriterande :O jag har inte tagit den iallafall!

2010-08-12 @ 10:00:44
URL: http://carrohe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0