Äntligen

Behöver jag säga något mer än att inatt ska jag sova i MIN säng! Sjukt. Härlig känsla jag har i mig för att jag inser att jag inte längre ska sova på någon skruttig madrass. Jag är verkligen glad. En tv har jag också, sen är jag däremot ca 9000 kr fattigare än vad jag var igår. Men det känns helt okej faktiskt. Även om jag inte kunde köpa allt jag ville för att Ikea var sämst och hade slut på typ allt, men det gör inget faktiskt.

Sen däremot lägenheten. Världens mysigaste lägenhet, jag älskar den. Förutom tapeterna, de dödar mig sakta jag svär att det är sant. Blåa tapeter med ljusblåa fyrkanter på, sen någon mörkare grej som går högst upp vid taket om jag inte minns helt fel, fläckar nästan överallt. Sen hallen som skulle vara mint grön, Eeehm då funderar jag om killen som bodde där innan vet hur den färgen ser ut, hade vart sjukt coolt med mintgrönt i hallen. Men det är ljusgrönt, ungefär samma färg som jag hade i mitt rum hemma i Piteå. Förstår inte grejen med gröna och blåa väggar. Men jag vet iaf att jag kommer sitta i mitt köksfönster en massa. Bara sådär, ville bara få in det, även om det inte passar in alls där.

Så nu är jag hemma hos mor en snabb sväng innan vi ska till lägenheten och jysk. Måste köpa dusch draperi, det jag ville ha från ikea var slut... Men men, Så så är det. Sen ska vi fixa min säng, ta ner en dörr, leta tvättstuga och förråd, sen ska jag sätta fram tv:n som jag dock glömt att köpa en bänk till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0