Ensam

Nu sitter jag på jobbet, och snart börjar det att ringa i alla telefoner här, anledningen att jag uppdaterar från mobilen och dessutom från jobbet är att jag inte har internet hemma ännu, måste hitta nått billigt bra, fruktansvärt ansträngande att vara utan internet, tar dessutom ett halvår att skicka sms och jag kan knappt kolla facebook, haha. Så igår då, flyttade och fixade typ hela dagen, sen åkte mamma och de som skulle hälsa på kunde inte, så jag blev själv. Tände massa ljus, la mig i sängen och kollade någon film som gick på SVT2 sen byggde jag ett databord av en micro och en hylla, så kollade jag weeds istället. Men nu ska jag sluta skriva här, men bara så alla vet, jag vet inte vad jag ska göra ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0