Har jag tråkigt eller vad?

Hittade den här listan på mariahs blogg, har säkert gjort den förra året med, men sak samma...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade 100 mil bort, och jag gick på nightshift och jobbade/jobbar på kundservice, mycket nya saker hände efter jag flyttat till Karlskoga
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte att jag hann lova någonting förra året...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte det, eller?
4. Dog någon som stod dig nära? Som tur var, Nej!
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Sverige och Sverige
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Festivaler och en egen lägenhet, och jo.. en säng!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? öööh, finns så många jag vill minnas.
8. Vad var din största framgång 2010? Börja jobba och skriva hyres kontrakt till lägenheten
9. Största misstaget? Ojoj, det håller jag sååå för mig själv.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, var nyss sjuk, och jag har varit sjuk sammanlagt 6 dagar från jobbet.
11. Bästa köpet? Kommer att vara en säng
12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis gissar jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, men det var så mycket som har gjort mig glad. Men när Camilla hälsade på var det trevligt!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Like a G6 och massa mer, orkar inte skriva alla. Men massa håkan, kent och broder daniel iaf!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? första delen var jag nog mer ledsen, men sen vände det totalt och jag har aldrig varit gladara någonsin.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Festat? Nä,skojja. Men varit på någon festival önskar jag.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vart hemma.
18. Hur tillbringar du julen? Här i Kalrskoga, hade jag kunnat hade jag varit i Piteå med alla där!
19. Blev du kär i år? Vet inte, kanske. Nä, säkert inte. Det är ju en vecka kvar.
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte tv, men måste säga lyxfällan,
21. Bästa boken du läste i år? Helt klart edward finnegans upprättelse! Tack Dennis!
22. Största musikaliska upptäckten? Hmm, Mycket nytt har jag lyssnat på sen jag flyttade hit.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick typ inget, önskade mig massa.
25. Något du önskade dig men inte fick? Jo, hela tiden.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? På natten när det blev den 19 var jag och Lina i stan, sen åt bakade jag tårta som jag bjöd på!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag fått festa längre och roligare på studenten och om jag åkt utomlands och om jag haft en säng och en lä'genhet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jeans och T-shirt.
29. Vad fick dig att må bra? Alla fina jag lärt känna här i Karlskoga!
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla jag känner här i Karlskoga. Alla utanför Piteå alltså.

Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

God jul sötnos! Har din dag varit bra? :D

Kram Snookie!

2010-12-24 @ 19:21:16
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0