Jag har vart borta

I frdags åkte jag buss till Västerås, där var jag till sent igår kväll. Mer om vad jag gort och så kommer väl någon annan dag tänkte jag, för nu är jag så bakis som en nykter person bara kan bli, förstår inte detta alls.

Jag har inte druckit alls. Sen förra helgen. Men nu sitter jag här med lite ont i huvudet och tröttare än trött. Sova gjorde jag rätt länge imorse, och har även sovit en stund nu nyss. Det var en bra dröm, förutom att jag helt plötsligt blev så full som jag bara kan bli när jag drömmer, jag kunde inte stå, och inte heller kryps rakt. Så var jag tvungen att kasta de där godisarna som jag tappat på golvet. Det fanns inte ens någon sopkorg och det fanns två kök...


aja, nu ska jag fortsätta min mysdag med att dricka lite saft och sen fortsätta läsa boken box 21 och sedan fortsätta sova om jag blir trött igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0